fredag 23 september 2011

HON GJORDE DE IGEN !!!

Förra helgen va de dax för en rally tävling igen. Jag hade tydligen inte full koll, på mina jobbar helger när jag anm.mig. Så efter 10 tim. på jobbet, va de bara att åka vidare till Billingen BK. Jag var ganska så seg kan jag säga.

Jag tyckte att jag gick som en zombie på banan, och gjorde en massa fel. Men tydligen så gick de riktigt bra. Vi blev 3:a på 98 p av 100 p. Ibland skall man ha lite tur oxå :) Nöjd å glad åkte vi hem å sov, för jag hade en natt kvar att jobba, man kan säga att jag somnade före huvudet va på kudden.

I morron skall jag å Tuva göra ett försök i lydkl 3. Det finns en del saker kvar att slipa på, så en uppflyttning är inte å räkna med. Men de jag hoppas på är att vi får betyg på alla mom, de skulle göra mig så nöjd å glad. Men man gör väl något konstigt som vanligt, Tuva är ju lite känslig för hur jag agerar, så jag måste ha full koll på mig själv, och på allt annat oxå. Och de e ju inte helt säkert att jag fixar.

Ni som har följt mig, Chippen å apporteringen, vet ju om våra problem. Men nu gott folk, kan man säga att jag har fått ett lyx problem. Nu vill Chippen ha den där jäkla apporten, så han tjuvar på starten, ha ha.Jaja har jag nu klarat av att få han dit, så skall jag nog få han till å sitta stilla å vänta på kommando.

Kommer väl en ny uppis under helgen, så ni får veta hur de gick.
Kul om ni gjorde ett litet tass avtryck här.

Ha de gott
Maggan & Belgarna

1 kommentar:

Anonym sa...

hej. Tassavtryck kan du få :) Och jag håller tummarna för Tuva i morgon :)
Mvh Grethe